HubSpotLogo_Wit

CRM fast track

Snelle onboarding, geen gedoe en zonder softwarekosten

Stap in de wereld van het gratis HubSpot CRM. In de CRM Fast Track volg je drie workshops en richt je samen met één van onze HubSpot-specialisten jouw gratis CRM-omgeving in. Daarnaast leren we je werken binnen dit unieke CRM-platform. En zodra je live bent kun je onbeperkt gebruik maken van onze vriendelijke servicedesk.

  • 3 workshops bij jou, bij ons of online;
  • Onbeperkt toegang tot onze servicedesk voor 1 jaar;
  • Prijs €3.950;
  • Doorlooptijd Fast Track: 10 dagen;
  • Per maand starten wij 4 HubSpot CRM Fast Track trajecten.

 

 

Het HubSpot CRM Fast Track proces

Binnen 10 dagen live met het beste CRM voor het MKB

HubSpotCRM Fast Track

 

Workshop 1

CRM & Relatiebeheer

  • Grondige intake.
    Wat doet jouw bedrijf, wat zijn je doelstellingen, in welke branches ben je actief, wie zijn je klanten, hoe ziet je verkoopproces eruit etc?
  • Aanmaken HubSpot portaal.
    Deze is en blijft gegarandeerd gratis, ook in de toekomst.
  • Aanmaken gebruikersaccounts.
    Wie krijgen er toegang tot de CRM-omgeving en welke privileges krijgen deze gebruikers?
  • Aanmaken vrije velden (properties).
    Wat is belangrijk om vast te leggen van jouw relaties (bedrijven en contactpersonen), verkoopkansen en eventueel service tickets?
  • Email en kalenderkoppeling.
    We koppelen jouw Office 365, Outlook of Gmail aan HubSpot CRM zodat je je binnenkomende/uitgaande emails en agenda kunt koppelen aan relaties in HubSpot CRM.
  • Instellen van email sjablonen.
    Handig voor als je regelmatig dezelfde soort emails stuurt naar leads, prospects of klanten.
  • Importeren van bedrijven en contactpersonen.
    Heb je jouw bestaande relaties al beschikbaar in Excel-formaat? Wij importeren deze voor je in HubSpot. Zo zorgen we voor een vliegende start.
  • Interactieve gebruikersinstructie.
    We leggen je aan de hand van voorbeelden en oefeningen uit hoe je de ingestelde functies in de praktijk het beste kunt toepassen.

Workshop 2

Sales & Service

  • Configuratie van jouw verkooppijplijn.
    Welke fases doorloopt een verkoopkans voordat hij gewonnen of verloren raakt?
  • Configuratie van jouw servicepijplijn.
    Welke fases doorloopt een klacht of klantvraag voordat hij opgelost of beantwoord wordt?
  • Configuratie van de takenlijsten.
    HubSpot biedt elke gebruiker een eigen takenlijst om je eigen herinneringen zoals leadopvolging, offerte-opvolging, terugbelacties, herinneringen etc. in te stellen.
  • Installatie en configuratie van de iOS of Android mobile app.
    Het is natuurlijk fijn om onderweg altijd bij je CRM-gegevens te kunnen zodat, waar je ook bent, altijd een 360-graden klantbeeld hebt.
  • Reports en Dashboards.
    We creëren samen overzichtelijke en eenvoudig leesbare dashboard rapportages zodat je belangrijke stuurinformatie altijd bij de hand hebt.
  • Interactieve gebruikersinstructie.
    We leggen je aan de hand van voorbeelden en oefeningen uit hoe je de ingestelde functies in de praktijk het beste kunt toepassen.
  • Instellen e-mailtracking.
    Voor als je notificaties wenst te ontvangen zodra een lead, prospect of klant een belangrijke email van jouw leest.
  • Instellen van automatische e-mailnotificaties.
    Zo houdt HubSpot je op de hoogte van belangrijke zaken m.b.t. jouw relaties, verkoopkansen of servicetickets.

Workshop 3

Marketing

  • HubSpot webformulieren en landingspagina's.
    Plaats HubSpot webformulieren op je website zodat aanvragen, contactverzoeken of content downloads automatisch als lead in HubSpot beschikbaar komen.
  • E-mailmarketing.
    Met HubSpot CRM kun je maandelijks maximaal 2.000 marketing emails versturen in je eigen HTML-huisstijl. We leren je zo’n email op te stellen, je doelgroep te selecteren, opt-in/opt-out te configureren en hoe je kunt rapporteren op de lees- en klikstatistieken.
  • Advertentiemanagement.
    Koppel jouw ad accounts van LinkedIn, Google, Facebook of Instagram aan HubSpot en creëer zo een krachtige leadgenerator.
  • Live chat.
    We maken de online chat van HubSpot beschikbaar op jouw website zodat je 1-op-1 kunt communiceren met je websitebezoekers.
  • HubSpot CRM groeit met je mee.
    Succesvol CRM toepassen betekent succes op de lange termijn. Weet dat je binnen HubSpot kunt doorgroeien door het gratis CRM uit te breiden met bovengenoemde Hubs. Wil je weten wat de mogelijkheden zijn zodat je voor jezelf een roadmap kan maken? We vertellen er graag over, maar het verplicht je tot niets.

Service en

ondersteuning

  • Systony blijft u ook na de oplevering van het CRM-systeem ondersteunen. Wij geloven in
    een langdurige en loyale dienstverlening. Dat beloven wij niet alleen, dat geven wij u
    zwart op wit.
  • Voor een periode van 12 maanden kunt u onbeperkt gebruik maken van onze servicedesk.
  • Onbeperkt functionele en technische ondersteuning met HubSpot CRM tijdens kantooruren.
  • Ondersteuning via mail, webchat, TeamViewer of telefonisch.
  • Reactietijd: binnen één werkdag.
  • Duur overeenkomst: 12 maanden.
  • 2 keer per jaar een CRM health check door een ervaren CRM-consultant.